La Más Bonita

Hola hola

Domingo, 12 de mayo -Ik ging met Fernanda (gastmoeder) mee naar een soort feest. We leerden paëlla maken. Het was een soort wedstrijd welke groep de lekkerste paëlla maakte. Helaas niet gewonnen haha. Het was paëlla valenciana. Daar zit konijn in, dus die heb ik niet opgegeten.. 's Avonds ging ik met Nicolas en Fanny, uit Frankrijk, iets drinken in een bar. Dat was gezellig om ze wat beter te leren kennen.

Lunes, 13 de mayo -Ik heb voor deze week privéles gekocht. Elke dag krijg ik dan een uurtje alleen les. Ik wil wat sneller en beter gesprekken kunnen voeren, dus dat ga ik deze week meer oefenen. Na school bij La Más Bonita Ruzafa blueberry cheesecake gegeten met Samuel. Die taart is echt de beste ooit!

Martes - 14 de mayo -Na school met Lisa, Amara, Samuel, Nicolas en Fanny naar het winkelcentrum gegaan. Veel geshopt en het was heel gezellig. We hebben wat gedronken bij Tommy Mel's. Ik had een freakshake. Dat is een milkshake met chocolade en snoep er bovenop. 's Avonds hebben Amara en ik bij La Más Bonita Patacona gegeten. Was super lekker! Daarna hebben we in haar appartement met de rest spelletjes gespeeld.

Reacties

Reacties

Marina

Leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. Fijne tijd nog in Valencia. ?

Rosita

Leuk om te lezen wat er allemaal op je pad komt. En geniet nog even van je laatste dagen daar voor je weer verder trekt.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active