Stad verkennen en nieuwe vrienden

Hola hola

Miércoles, 8 de mayo - Ik heb, zoals een typische Nederlander, een fiets gehuurd. Zo kan ik wat makkelijker overal naartoe. Ik ben naar la Ciudad de las Artes y las Ciéncias gefietst om foto's te maken met de camera. Een fiets hebben is hier alleen niet zo makkelijk. Het is te gevaarlijk om hem op straat te laten staan, want dan wordt hij 's nachts gestolen. Binnen in het gebouw van het appartement mag hij niet staan. Dus ik moet die fiets in de lift, op z'n kant, mee naar boven nemen en hem in het appartement zetten. Lekker makkelijk...

Jueves, 9 de mayo -Vandaag naar Mercat Central gegaan. Het is een beetje te vergelijken met de Markthal in Rotterdam, maar dan veel groter en met allerlei Spaanse producten. Er was veel vers fruit, groenten, olijven, vlees, vis en brood. Een mooi gebouw was het. Eind van de middag ben ik nog even naar het strand gefietst en heb ik wat gedronken op het terras.

Viernes, 10 de mayo -Na school ging ik met Amara mee naar huis. Ze zit bij me in de klas en komt ook uit Nederland. We zijn met ongeveer 10 mensen naar het strand geweest, want het was 31 graden. 's Avonds ben ik weer naar Amara gegaan. We hebben met z'n allen een film gekeken. Daarna gingen we naar een club vlakbij het strand.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active